Sujuva Oy järjestää kevään 2021 useita erilaisia tilaisuuksia, joissa tarkoituksena on omalta osaltaan elää todeksi yrityksen visiota ja arvomaailmaa.
Mehän nimittäin uskomme, että toimialasta riippumatta yritysten ja organisaatioiden menestymisen salaisuus piilee jatkuvassa kyvyssä uudistua. Ja tämä jatkuva uudistuminen saadaan pysyväksi, kun siinä keskiössä pidetään:
- Asiakas ja arvon tuottaminen.
- Ihminen ja hymy. Kyllä: työpaikan ja sen kulttuurin pitää saada ihmiselle hymy kasvoille.
- Jatkuva oppiminen, joka varmistaa sen, että organisaatiosi on nopea, ketterä ja oleelliseen keskittyvä. Aina.
Ja tämän toteuttamisen tukeminen pysyväksi ominaisuudeksi on missiomme. Tavoite on, että voimme auttaa saamaan yrityksissä ja organisaatioissa luotua pysyvää muutosta ja yritystä eteenpäin vieviä rakenteita tavalla, joka saa jengin hymyilemään.
Me kerromme avoimesti, miten lähestymme yritysten arvontuottoa jatkuvan uudistumisen kautta, sillä juuri siten, aidolla, jatkuvan oppimisen mahdollistamalla ketteryydellä, voimme auttaa yritystäsi ja organisaatiotasi saavuttamaan koko potentiaalinsa ja maksimaalisen suorituskykynsä luomalla yrityksen oleelliset arvot sekä avaintavoitteet ja tämän kaiken yhteen nivovat sujuvan toiminnan rakenteet.
Loppujen lopuksi tavoite on saada yrityksen suorituskykyä paremmaksi ja vahvistaa organisaation kykyä ja rohkeutta ottaa vastaan jatkuva muutos. Ja tämä kaikki vielä siten, että asiakkaalle tehdyt lupaukset saadaan aina lunastettua taloudellisesti kannattavalla tavalla ja kuten sanottua: siten, että ihmiset voivat hyvin ja hymyilevät.
Siksi aamukahvit. Siksi webinaarit. Lue alta lisää. Saa osallistua!
Terveisin,
-Jori Eskolin
CEO & Lean-Agile Leadership Lead, Sujuva Oy | Sujuva.Dsgn
KEVÄÄN 2021 TARJONTAA (PÄIVITETTY KOKO OHJELMA 19.2.2021):
Kohti sujuvuutta- webinaarit talvella-keväällä 2021
-“When I first began learning about the Toyota Production System, I was enamoured by the power of [one-piece flow, kanban, and other lean tools].
But along the way, experienced leaders within Toyota kept telling me that these tools and techniques were not the key. Rather the power behind TPS is a company’s management commitment to continuously invest in its people and promote a culture of continuous improvement.
After studying for almost 20 years…..this is finally sinking in.”- Jeffrey Liker
Tämä lainaus ei mene ikinä pois muodista.
Kulttuuria ja ihmistä.
Ei työkaluilla.
Ei matkimalla.
Ei kopioimalla.
Vaan jatkuvasti oppimalla, omassa työstään, omassa työssään, ihmisen ja ajattelun kautta. Ja tämä webinaari- sarja on rakennettu sen ajatuksen varaan, että jatkuva oppiminen mahdollistuisi. Kohti sujuvuutta!
Kuvan nelikenttä kuvaa webinaarisarjan ydintavoitetta, jossa ytimenä on pohtia ja inspiroida osallistujille kykyä ja halua luoda ja johtaa jatkuvan oppimisen kulttuuria ja sitä mahdollistavien rakenteiden luontia, jotta voi antaa ihmisille tilaa. Johtamisen oiva paradoksi: piirrä rajat, jotta voit antaa tilaa ja suuntaa.
Viisi webinaaria, viisi aihetta, yksi tavoite: antaa rohkeutta oivaltaa systeemistä kokonaisuutta, jossa kokonaisuus ratkaisee, eivät yksittäiset osat, saati ismit tai työkalut.
Tarkempi informaatio aina kunkin webinaarin rekisteröitymissivulla sekä Jori Eskolinin LinkedIn- profiilissa. Ilmoittautua voi myös kunkin webinaarin kohdalta ao. listassa klikkaamalla webinaarin nimeä (avautuu linkki rekisteröitymissivulle).
- 9.2.2021 Ketteryys ja sujuvuus kaikkialla – leanin ja agilen arvot ja rakenteet kokonaisena systeeminä
- 1.3.2021 Arvovirta ja asiakaskeskeinen organisaatio – siiloutumisen haaste ja miten päästä siitä pois
- 16.3.2021 Jatkuvan oppimisen kulttuuri – miten luoda, rakentaa ja vaalia?
- 2.4.2021 Arvontuoton perusrakenteet, työkalut ja käytännöt PERUUTETTU!
- 6.4.2021 Muutoksen johtaminen – kohti uudistumista, joka ei pysähdy PERUUTETTU!
Yksittäinen webinaari kestää 1 ½ tuntia. Yhdessä nämä webinaarit antavat hyvän kuvan siitä, miten organisaatio voisi alkaa rakentamaan muutosta kohti jatkuvaa oppimista ja jatkuvaa uudistumista keskiössä arvon tuottaminen asiakkaille sekä ihmisen kunnioitus ja hyvinvoiva ihminen. Vapaa pääsy.
Perusohjeet:
- Ilmoittaudu klikkaamalla webinaarin nimeä esim. yo. listasta. Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään vain nimesi ja sähköpostiosoitteesi, johon saat vahvistusviestin ja osallistumislinkin.
- Sähköpostissa ilmoittautumisen jälkeen saapuvalla linkillä pääset liittymään webinaariin suoraan selaimesta tietokoneella tai mobiililaitteella.
- Jos vahvistusviestiä ei kuulu, tarkistathan myös roskapostikansion. Jos et saanut vahvistusviestiä ja linkkiä, ota suoraan yhteyttä webinaarin järjestäjään.
- Suositus webinaariin osallistuessa olisi käyttää selaimena Google Chromea.
- Webinaari järjestetään Easywebinar-alustalla.
- Jos webinaarialusta ei toimi, käytetään plan B:nä aina Sujuva Oy:n omaa ‘Lean-Agile Klinikkaa’ ja johon linkki tarvittaessa annetaan aina webinaarin chatissa.
- Webinaarit eivät maksa mitään. Suositellaan avointa mieltä, paljon kahvia ja lokoisaa asentoa kotisohvalla.
Tavataan webinaareissa kevään 2021 aikana!
Webinaaritallenteet:
1.3.2021 ‘Arvovirta ja asiakaskeskeinen organisaatio’
16.3.2021 ‘Jatkuvan oppimisen kulttuuri – ensimmäinen puolisko‘
16.3.2021 Webinaarin materiaali: Jatkuvan oppimisen kulttuuri
Lean-Agile Aamukahvit keväällä 2021, alkaen 1.2.2021
Joka maanantai klo.9-10. Pääsy täältä kotisivun (paina tapahtuman nimeä, niin siitä avautuu linkki LinkedInin tapahtumasivulle, josta paina kohtaa ‘Join here’) tai suoraan LinkedInin tapahtumasivun kautta. Vapaa pääsy.
- 1.2.2021 Tuotannon ja tekemisen tasapainottaminen – Heijunka, tuoteperheet ja tahti
- 8.2.2021 Toteutuva strategia – Hoshin Kanri, A3 ja rakenteet
- 15.2.2021 Jatkuvan oppimisen kulttuuri
- 22.2.2021 Arvovirta ja asiakaskeskeinen organisaatio PERUUTETTU!
- 8.3.2021 Päivittäisjohtamisen perusteet – pois siiloista, kohti asiakaskeskeisyyttä
- 5.4.2021 Sprinttimalli arvontuoton ja oppimisen perusrakenteena PERUUTETTU!
- 12.4.2021 Kevään ja kesän aamukahvien teemat & webinaarien aiheita: yleisön puheenvuoro
Ajatuksena olisi aina alustaa tarinoilla, muutamilla esimerkeillä ja välillä ihan aidoilla caseilla aamukahvien teemaa – ja sitten antaa keskustelun ja mielipiteiden vaihdon käynnistyä. Ja luonnollisesti vahvan kahvin kera. Jokaista teemaa alustetaan myös Aamukahvien omilla ‘event’- sivuilla LinkedInissä, jotta vähän jo saa ajatusta suunnattua itse sessioon.
12.4.2021 summataan vähän kulunutta vuotta yhteen ja otetaan ideoita vastaan loppukevään ja alkukesän aamukahvien mahdollisista teemoista sekä webinaareihin kaivatuista asioista.
NOTE! Myös yllätysesiintyjiä voi ilmestyä. Stay tuned.